! Let's Grow your money

קורס  **ללא עלות**

לבעלי עסקים שרוצים להגדיל את השפע וזרימת הכסף מהעסק

 

יכול להיות שכבר הרבה זמן יש לכם תחושה שמשהו מבפנים מפריע לזרימת השפע והכסף בעסק שלכם לזרום אליכם ביותר קלות וזאת למרות כל מה שאתם עושים ולמרות כל הידע הכלים הכישורים והיכולות עדיין יש בכם תחושה שאתם ראויים ליותר שפע וכסף ממה שיש לכם ונראה לכם שמשהו בתודעה שלכם מפריע לכם ליהנות מכל השפע הראוי לכם, הקורס הזה הוא בשבילכם!

אשתף אתכם שכבר למעלה מ 4680 אנשים נרשמו לקורסי השפע שהעברתי בשנת 2021, ומאות אנשים יצרו באמצעותכם פריצות דרך מטורפות בחיים שלהם וגם בעסקים שהוכיחו שאכן השפע שהם מייחלים לו נמצא כאן מחפש אותם ומחכה להם ומה שהפריע לו לזרום זה רק הם עצמם וכל מה שהתרחש בתודעה שלהם.

אז אם אתם בעלי עסקים שמודעים לכך שיש קשר בין התוצאות והמספרים למי שאתם ולמה שקורה בעולמכם הפנימי ואתם לא מוכנים יותר להתפשר על פחות ממה שאתם ראויים לו ואתם מוכנים להשקיע בעצמכם בהתפתחות ובגדילה שלכם ואתם מוכנים להשאיר את הסקפטיות יש לי מתנה עבורכם!

איפה כמה ומתי נערך הקורס ?

  • הקורס ייערך בזום בשידורי לייב איתי כך שתוכלו לשאול אותי שאלות 

  • הקורס ייערך בימי שנים למשך  3  מפגשים החל מיום שני 4/7

  • בין השעות  20:00- 21:30

  • ועכשיו הוא ניתן לכם ללא עלות בלי אותיות קטנות!

כן מירב אני רוצה להגדיל שפע ורווחים מהעסק!

בוגרי הקורסים מספרים....

ישששש….אני בפנים 

גם אני רוצה להגדיל את השפע ההכנסות והרווחים מהעסק.

אז קצת עליי...

היי…. אם טרם הכרנו אישית נעים מאוד, שמי מירב עמר.

למעלה מעשור מלווה בעלי/ות עסקים להגשמה אישית ועסקית, מרצה בכירה, מכשירה מאמנים בשיטת THE ENERGY OF LIFE CREATION, מעבירה סדנאות וסמינרים, מפתחת סדרת המוצרים EASY&SIMPLY וכלים נוספים המתמקדים בפיתוח התודעה וההון האנושי והמפתחת הבלעדית של נוסחת 15 הדקות ביום להגשמת כל מטרה.

בזכות עשרות אלפי שעות של לווי אישי וקבוצתי של אלפי אנשים, גיליתי שההבדל בין אנשים שמצליחים להגשים את עצמם יותר לבין אלו שמגשימים את עצמם פחות טמון בדיאלוג הפנימי שיש להם בראש ואצל רוב האנשים הדיאלוג מבוסס על פחדים עמוקים ושורשיים והם שולטים בהם ובחייהם, מנהלים אותם ומפריעים להם למצות יותר  מהפוטנציאל אשר טמון בהם פנימה.

 ניסיון עסקי של למעלה מ 20 שנה בתפקידים בכירים בתחום הביטוח וניסיון של למעלה מעשור בתחום המודעות וההתפתחות האישיות, הובילו אותי לפתח שיטה ייחודית שמאפשרת לאנשים להיות אנשים יותר בטוחים, חופשיים לבטא את עצמם לשווק, למכור להציע את השירותים והמוצרים שלהם בקלות לבטא את הרצונות העמוקים שלהם ולהיות אנשים יותר שמחים שפועלים ומשפיעים על החיים שלהם ומובילים את עצמם לעבר חיי התקדמות, מימוש והגשמה עצמית ונהנים מחיי שפע רוחני וחומרי.

תודעת העושר בעסקים

קורס של 4 מפגשים שיפתחו לך תודעה עסקית ממגנטת שתגרום לך להגדיל את ההשפעה שלך ולהגיע ליותר אנשים בקלות, הנאה ושמחה

מדריך במתנה!

קורס חינמי לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית קונדימנטום קורוס בליקרה, נונסטי קלובר בריקנה סטום, לפריקך תצטריק לרטי.

סט מדיטציות...

קורס חינמי לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית קונדימנטום קורוס בליקרה, נונסטי קלובר בריקנה סטום, לפריקך תצטריק לרטי.

מדע ההתעשרות!

קורס חינמי לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית קונדימנטום קורוס בליקרה, נונסטי קלובר בריקנה סטום, לפריקך תצטריק לרטי.

דילוג לתוכן