הבלוג שלי

...My Blog

התנהלות אישית ועסקית נכונה מגדילה את הרווחיות והשפע אבל איך עושים את זה? מה נכון לעשות ומתי?

התנהלות אישית ועסקית נכונה היא מפתח להצלחה בכל תחום בחיים, ובמיוחד בעולם העסקי. ישנם כמה כללי ברזל שיכולים לסייע לכל אדם להתנהל בצורה יעילה ויציבה בתחום העסקי והאישי שלו כאשר כלל הברזל הראשון הוא תכנון. במאמר זה, נבחן את הרכיבים המרכזיים של התנהלות אישית ועסקית נכונה, ונדבר על תודעת השפע של האדם ועל השפעתה על העסק שלו.

כשאנחנו מדברים על התנהלות אישית נכונה, אנחנו מדברים על יכולות כמו יכולת לתקשר ויכולת להקשיב. יכולת להשיב בחכמה ובהגיון במתן וקבלת משוב. אדם המתנהל נכון באופן אישי יודע להתנהל בסיטואציות לא שגרתיות, מפתח תפיסה אסטרטגית ויכולת קבלת החלטות, חושב ורק אחר כך מגיב.

התנהלות עסקית נכונה משפיעה על הצלחת העסק בצורה חיובית וגורמת לצמיחתו והתרחבותו. עסק מצליח הוא כזה שמצליח לנהל את כספיו בצורה יעילה ונכונה ומייצר את המירב מהפעילות שלו. ניהול נכון של כספים מתייחס ליצירת תקציבים מדויקים, ניטור הוצאות והכנסות, ניהול חשבוניות וכו' זו בדיוק הדרך להגדיל את הרווחיות.

פיתוח תוכנית עסקית יעילה: הכרחית לכל עסק. כל עסק צריך לבנות מסלול ברור לצורך צמיחה והתרחבות. תוכנית עסקית חוסכת זמן, ממקדת ועוזרת לעסק להתמודד עם אתגרים שונים. התוכנית צריכה לכלול תיאור של המוצר או השירות, יעדים ומטרות שנתיות של העסק, אסטרטגיות שונות לצמיחה והתרחבות, תוכניות שיווק ומכירות, וכלים לניהול וניטור הפעילות.

שיווק ופרסום: יצירת מסרים שיווקיים מתאימים וביצוע פעולות שיווקיות בצורה חכמה ואפקטיבית.

עסקים שמחזיקים מלאים צריכים לתת תשומת לב מרבית לניהול המלאי: עסק שמצליח לנהל את המלאי שלו בצורה נכונה יכול להגדיל את ההכנסות שלו ובכך להפיק יותר מהפעילות שלו. ניהול נכון של המלאי כולל יצירת מערכות של ניטור וניהול של המלאי, כולל מעקב אחר פרטי המוצרים, מתן עדכונים על פעילות המלאי, ובניית מערך הזמנות מראש.

עבודה עם בעלי מקצוע מוכשרים בתחומם: אף אחד מאיתנו הוא לא "וואן מן שואו". בעל העסק צריך להתמקד במה שהוא טוב בו. נושאים אשר מקשים עליו ומאיטים לו את הקצב, מוטב לשחרר לטובת מי שזו המומחיות שלו ולהתמקד בעיקר.

בסופו של דבר, הכל מתחיל ונגמר בתודעה. בעל עסק אשר מודע לחוזקות וליכולות שלו, יוכל לנהל עסק מצליח אם ישווה את עצמו לעצמו ולא לאחרים. אם ימנע מלשפוט להאשים ולבקר את עצמו לחומרה בכל פעם כשנתקל בסיטואציה חדשה. עליו להבין שאיכות חייו תלויה בעצמו ובהתייחסות שלו לאירועי החיים. כשבעל העסק מאמין בדרכו, שומר על תודעה גבוהה ויודע לקום כשנתקל במהמורה- הרווחיות, השפע והמוניטין שלו צומחים בהתאם. בחלק הפרקטי, בעל עסק שמתנהל בצורה נכונה ומומלצת שולט בהכנסות ובהוצאות. כל בעל עסק ובכל שלב יכול לעבור לרמה הבאה שלו. יש מספר דברים שאפשר לעשות כדי להתחיל ברגל ימין. עליך להכיר את השוק שאתה עובד בו, להכיר את המתחרים ולזהות את הבידול וההזדמנויות שלך ואף לחשוב על מוצר שירותי או פיזי שתואם את הצרכים של הלקוחות הפוטנציאלים ואינו מצוי כרגע בשוק.

Grow up  המרחב להגשמה עסקית וכלכלית יודעים לעשות זאת עבורך ובצורה המתאימה למידותייך

אהבתם? שתפו.

אולי גם אלו יעניינו אותך...

תודעת העושר בעסקים

קורס של 4 מפגשים שיפתחו לך תודעה עסקית ממגנטת שתגרום לך להגדיל את ההשפעה שלך ולהגיע ליותר אנשים בקלות, הנאה ושמחה

מדריך במתנה!

קורס חינמי לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית קונדימנטום קורוס בליקרה, נונסטי קלובר בריקנה סטום, לפריקך תצטריק לרטי.

סט מדיטציות...

קורס חינמי לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית קונדימנטום קורוס בליקרה, נונסטי קלובר בריקנה סטום, לפריקך תצטריק לרטי.

מדע ההתעשרות!

קורס חינמי לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית קונדימנטום קורוס בליקרה, נונסטי קלובר בריקנה סטום, לפריקך תצטריק לרטי.

דילוג לתוכן