הבלוג שלי

...My Blog

חוק המשיכה – למה דומה מושך דומה ומה הקשר לתדרים?

חוק המשיכה פועל בכל תחומי החיים. משמעותו היא: שהיקום עשוי כולו משדה אנרגטי אחיד עם אנרגיה חשמלית רוטטת, בתוך האנרגיה הזאת פועלים חוקים מגנטים בעלי כוח משיכה לגופים ולתדרים דומים.

כדי להבין את הנושא הגדול והערטילאי הזה, צריך לפרק אותו לתתי נושאים:

אנחנו יוצרים את המציאות של עצמנו:

אנחנו יוצרים את המציאות שלנו מבפנים החוצה ולא להפך .המציאות שלנו נבראת בהתאם לאנרגיה של המחשבות והרגשות שלנו, כך נוצר "תדר" שמשודר החוצה לשדה האנרגטי המושך אליו כמו מגנט – אנשים, מצבים וסיטואציות דומות לחיינו.

אפשר לתאר את החוק הזה גם כ"חוק ההשתקפות", כלומר מה שאנו יוצרים בתוכנו, משתקף לנו במציאות החיצונית של חיינו.

בניגוד למה שנהוג לחשוב, החיים לא "קורים לנו", אלא קורים באמצעותנו, ובכוחו של חוק המשיכה לגרום לחיים להתרחב כול הזמן, באמצעות התרחבות הרצונות שלנו.

ההתרחבות משנה ויוצרת את הגורל שלנו, וגם את גורלו של היקום כולו.

היקום צומח ומתרחב בכול רגע נתון, דרך האנרגיה של המחשבות, המילים הרגשות והמעשים שלנו. כיצורים בעלי תבונה ותודעה, יש לנו יכולת גבוהה במיוחד להזיז אנרגיה בכדור הארץ.

התודעה שלנו הופכת אותנו ל"מכשיר לשידור וקליטה" של תדרים, אנחנו מושכים אלינו את הדברים בהם אנו מתמקדים, זהו הרטט האנרגטי שאנו משדרים החוצה, דרך מילים, מעשים, מחשבות ורגשות.

המשמעות האמיתית של חוק המשיכה היא שיש לנו אחריות מוחלטת על המציאות סביבנו וגם על הבריאה עצמה

בנטוורקינג של העולם העיסקי, אנשים אוהבים לעשות עסקים עם אנשים שהם מכירים ובעיקר עם אנשים שהם מחבבים.

אם ניקח את זה לעולם הרומנטי, אנשים יתחברו לבני זוג שיש בניהם משיכה ותחומי עניין משותפים, חוק המשיכה בזוגיות מראה לנו ששני בני זוג נעשים דומים זה לזה עם הזמן, גם פיזית! כך גם כלב ובעליו

מסתבר שחוץ מהחיבור המנטלי ,לחוק המשיכה יש גם הסבר פיזיקלי, זה קשור בגלים, בתהודה ובתדרים.

למילים יש תדר וגם למחשבות יש תדר. יתרה מכך, לפי תורת הפיזיקה, לכל דבר ביקום (פיזי, אך גם למחשבות ולרגשות) יש תדירות. התדירות נגזרת מעצם מבנה האטום, המורכב מגרעין עם אלקטרונים שנעים סביבו ויוצרים רטט. לכן, כל עצם ולא משנה מהו, רוטט בתדר מסוים.

וכך, אם רטטים זהים נמשכים זה לזה, אז זהו ההסבר הפיזיקלי לחוק המשיכה.

צריך לשים פוקוס על מה שאנחנו אומרים, מה אנחנו חושבים, איך אנחנו מרגישים ביחס לתחום מסוים, זו הדרך לסייע לדברים לקרות.

ההבנה שיש לנו את היכולת לקבוע את התדר של המוח שלנו באמצעות ניהול המחשבות שלנו, היא הבנה משנת חיים.

איך מגבירים תדר חיובי?

תדירות המחשבות והעוצמה שלהן ישפיעו על עוצמתו של התדר. למעשה, עוצמת התדר נמדדת בעוצמת הרגשות החיוביים שאנו חשים ובמילים אחרות, אם נשמור על תדר חיובי גבוה נזמן לעצמנו הזדמנויות ודברים טובים.

היקום מורכב מאטומים, לאטומים יש תדר ואנרגיה, הם רוטטים.

אינשטיין אומר שלכל דבר, כל חומר ביקום יש אנרגיה, רטט ותדר וכולם שווים בעוצמתם.

כאשר מקרינים גלי רדיו, רנטגן וכד’ על חומר מסוים הוא ישנה את התדר שלו. הניסויים הפיזיקליים של אינשטיין ואדיסון כבר הוכיחו זאת.

כך גם מוח האדם וגם הלב אשר משדר וקולט עוצמה של תדרים. יש לנו את היכולת והזכות הגדולה לקבוע את התדר של המוח שלנו באמצעות ניהול המחשבות שלנו.

לסיכום, מה שקובע את עוצמת התדר שלנו זו התדירות של המחשבות והעוצמה שלהן.

כדי שדברים יקרו לטובתנו האישית, נדבר במילים מקדמות, ננסה לחפש את הטוב בכל סיטואציה, נקיף את עצמנו באנשים בעלי תדר גבוה ולא בכאלו שיורידו אותנו אנרגטית.

אהבתם? שתפו.

אולי גם אלו יעניינו אותך...

תודעת העושר בעסקים

קורס של 4 מפגשים שיפתחו לך תודעה עסקית ממגנטת שתגרום לך להגדיל את ההשפעה שלך ולהגיע ליותר אנשים בקלות, הנאה ושמחה

מדריך במתנה!

קורס חינמי לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית קונדימנטום קורוס בליקרה, נונסטי קלובר בריקנה סטום, לפריקך תצטריק לרטי.

סט מדיטציות...

קורס חינמי לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית קונדימנטום קורוס בליקרה, נונסטי קלובר בריקנה סטום, לפריקך תצטריק לרטי.

מדע ההתעשרות!

קורס חינמי לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית קונדימנטום קורוס בליקרה, נונסטי קלובר בריקנה סטום, לפריקך תצטריק לרטי.

דילוג לתוכן