הבלוג שלי

...My Blog

מה הקשר בין כסף לאנרגיה?

אנרגיית הכסף היא מושג מוכר לכל מי שעוסק בהתפתחות אישית ורוחנית, ומבין את העולם בו אנו מתנהלים. אבל, מפתיע לגלות שרק חלק קטן מהאנשים מפנימים את העובדה הזו, או יודעים מה לעשות איתה.

מה זה כסף?

לפני כ-10,000 שנה בתקופת המהפכה החקלאית, השתמשו בגרעינים ותבואות ככסף. עם הזמן הופיעו נחושת, כסף וזהב והפכו לאמצעי התשלום המקובלים.

מערכת כספים מסודרת בניהול המדינה, כמו שאנחנו מכירים, הופיעה בסין במאה ה-11 לפנה"ס המדינה, וממשיכה להתפתח מאז ועד היום. ערכו של הכסף בכל העולם מוגדר מתוקף חוק מדינה.

כסף הוא ייצוג אנרגטי של משמעות, מחשבות, אמונות, ורצונות.

כסף הוא ייצוג של מה שאנו חושבים על עצמנו, על המוצרים ועל השירותים שלנו.

כסף הוא ייצוג של הערך (כולל הערך העצמי) שלנו בעולם.

במערכת החברתית-כלכלית יש הסכמה על הערך של הכסף, ולגיטימציה למסחר בו תמורת שירותים ומוצרים. כסף הוא אמצעי לסחר חליפין, המכירה והתשלום עבור הסחורות והשירותים שאנו מקבלים או מעניקים.


בכל נקודת זמן אחרת הייצוג של הכסף יכול להשתנות:

ניקח כדוגמה, פסיכותרפיסט שמרגיש שאינו מספיק מנוסה, או שהוא מעריך את עצמו פחות מאחרים, הוא יתמחר את השירות שלו במחיר נמוך. ברגע שהוא ירגיש ויחשוב שהוא מספיק טוב – התמחור שלו עבור אותה שעת עבודה יעלה.

כלומר – כסף מייצג את המחשבות שלנו על עצמנו ועל העולם!

מחשבות הן אנרגיה טהורה, הן אלו שיוצרות מציאות, בין אם מציאות רצויה או מציאות שאינה תואמת את השאיפות שלנו.

איך רותמים את האנרגיה של הכסף להצלחה עסקית וכלכלית?

חלק גדול מאיתנו מנסה למצוא פתרונות בנושאים הקשורים לכסף כמו: תמחור נכון, התנהלות כלכלית נכונה בבית, השקעות שונות, ניהול סיכונים, הלוואות, ועוד. אלו תחומים מוכרים וידועים בעולם של הכסף.

אבל מה קורה כאשר ישנן אמונות עמוקות אשר נצרבו בתת-המודע כמו: 'כסף לא גדל על עצים', 'כדי להתעשר צריך לרמות, בשביל להרוויח צריך לעבוד מאוד קשה, 'אין לי יכולת לעשות הרבה כסף' ועוד…

מעטים האנשים שעוסקים באנרגיה של הכסף. כלומר, במערכת היחסים שלנו עם כסף יש אנרגיה (השדה האנרגטי האישי עם השדה האנרגטי הקולקטיבי) 

מאחר וכסף הוא אנרגיה, חשוב להבין שאנרגיה לעולם אינה סטטית. היא תמיד בתנועה ותמיד משתנה, באה והולכת., כדי לקבל כסף עלינו להוציא כסף.

עלינו להוציא את הכסף על דברים שמהנים אותנו, חשובים לנו, מעשירים אותנו. כך נפנה מקום לכסף חדש להיכנס.

צריך להבין שהדרך לשפר את מערכת היחסים שלנו עם הכסף היא ההבנה שכסף אינו שמור ליחידי סגולה, אין שום פחד או קושי במילה כסף. ודבר נוסף הוא שכסף חייב להיות בתנועה.

העניין הוא שגם אם נלך לקורסים, השתלמויות ונכניס לראשנו הרבה ידע, עלינו לזכור שידע הוא רק חלק מיצירת השינוי המבוקש., השינוי המבוקש מתחיל בשחרור האמונות המגבילות עם הכסף ובעבודת עומק על התודעה.

אז מה עושים?

ריכזנו עבורכם כמה עקרונות חשובים על כסף, שיעזרו לכם לשפר את זרימת השפע לכיוונכם:

לפני הכול, כדי לקבל כסף עליכם לאהוב כסף- פשוט כך.

זה אולי נשמע מוזר, לא מסתדר עם תפיסת ה"פוליטיקלי קורקט", אבל זו האמת.

כדי שכסף יגיע אליכם תלמדו להתייחס אליו, להעריך אותו בתוככם פנימה, לשמוח בו כאשר הוא מגיע, ולנהל אותו בצורה מיטבית גם אם פתאום נפל עליכם הון גדול.

אם אתם מקבלים כסף, ומייד ממהרים להיפטר ממנו, לבזבז אותו על דברים לא נחוצים, הוא "זולג לכם בין האצבעות", אתם תמשיכו להיות בתחושה של "כסף לא מתחבר אלי" – וכך הוא לעולם לא יישאר אצלכם.

מסתבר שאנשים רבים לא יודעים לעצור רגע, לחשוב ולהעריך את הכסף שקיבלו בעבור עבודתם,

הם מיד ממשיכים אל היעד הבא ולכן אינם מעריכים את מה שמגיע, ונמצאים כל הזמן במרדף אחר הדבר הבא, זה שעוד אין להם.

לסיכום, השתמשו בתבונה בכסף שמגיע אליכם שכן הוא חייב להיות בתנועה. הוציאו את הכסף על דברים שעושים לכם טוב ואשר מקדמים אתכם בכל ערוץ בו תבחרו.

אהבתם? שתפו.

אולי גם אלו יעניינו אותך...

תודעת העושר בעסקים

קורס של 4 מפגשים שיפתחו לך תודעה עסקית ממגנטת שתגרום לך להגדיל את ההשפעה שלך ולהגיע ליותר אנשים בקלות, הנאה ושמחה

מדריך במתנה!

קורס חינמי לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית קונדימנטום קורוס בליקרה, נונסטי קלובר בריקנה סטום, לפריקך תצטריק לרטי.

סט מדיטציות...

קורס חינמי לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית קונדימנטום קורוס בליקרה, נונסטי קלובר בריקנה סטום, לפריקך תצטריק לרטי.

מדע ההתעשרות!

קורס חינמי לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית קונדימנטום קורוס בליקרה, נונסטי קלובר בריקנה סטום, לפריקך תצטריק לרטי.

דילוג לתוכן