הבלוג שלי

...My Blog

שינוי תודעה- שפה חדשה

באיזה עולם אנחנו רוצים לחיות? לכולנו יש דפוסי חשיבה, מערכת אמונות ותפיסת עולם. אותם דפוסים שרצים לנו בראש משפיעים על התודעה והיא משפיעה על מציאות חיינו. כאשר מדברים על שינוי תודעה, מדברים על שינוי אפשרי בהחלט אך כזה שמצריך לימוד של שפה חדשה. על מנת ליצור שינוי, עלינו להעמיק את המחשבה וליצור שפה חיובית שתוביל למציאות חיובית ומקדמת.

אנשים אשר חוו חוויה שלילית, חוו תחושות קשות שנחרטו אצלם בתודעה. תפיסת המציאות של חייהם ואופן תגובתם למאורעות שונים בחייהם יהיו בהתאם לחוויות שחוו. אותם אנשים ואחרים יכולים לחולל שינוי תודעתי ולשפר הישגים עסקיים ואת איכות החיים שלהם.

איך עושים זאת ומתי מתחיל השינוי? 

גמישות מחשבתית! השינוי מתחיל כשאנו מגמישים את מסגרות החשיבה המקובעות שלנו, זו מגמת השינוי בין אם נרצה ובין אם לא. עלינו לבחור אם לחיות בתודעה ישנה שבאה ממקום של הישרדות, או לחיות בתודעה חדשה ששמה דגש על התפתחות . כדי לגרום לשינוי תודעתי לקרות, עלינו להתחיל לדבר במילים חדשות. לשנות את טון הדיבור, לנשום בקצב אחר, לדבר ולפעול מתוך שמחה, תשוקה והתלהבות. עלינו להחליף את הסאונד בסאונד אחר ונרגיש התרחבות חדשה, נהיה פחות מכווצים. רוב האנשים מתהלכים ומתנהלים מכווצים בעולם ואינם מבחינים במקור לתחושות שעוברות להם בגוף.

אנשים אשר רוצים לפרוץ ולהצליח מחויבים לעשות שינוי תודעתי ולחשוב חיובי. ישנן לא מעט דרכים לעשות זאת, אבל בתור התחלה מומלץ לכל אחד להוריד אל הדף מה מציק או מה מעכב אותו. מילים כמו: "אין לי כסף", "חסר לי," "הוא לא נתן לי", כדאי לסמן או להקיף בעיגול. אח"כ ניקח את רשימת המילים שיצרנו ונהפוך אותן למילים חיוביות. במקום לומר: "אין לי כסף", תאמר: "יש לי כרגע פחות כסף בחשבון הבנק ממה שאני רוצה", במקום לומר: "הוא לא נתן לי" תאמר: "אשמח שיהיה לי".  במקום לומר: "אני לחוץ" תאמר: "אני בוחר להיות יותר רגוע" כך שמים את האמירה בתבנית נכונה ומתחילים לדבר בשפה חדשה.

המחשבות הן ישויות חיות, הן כמו לבוש, כמו דיבור ומעשה, והראיה לכך היא שכמו שאני יכול להחליף ולשנות את הדיבורים והמעשים שלי כרצוני, כך אני יכול להחליף את המחשבות שלי. ניתן להתייחס למחשבה כמו אל בגד או לבוש ולכן היא בהחלט ניתנת להחלפה. מכיוון שמחשבה היא כמו חולצה או מכנסיים שאפשר להחליף, יש באפשרותה לבטא את הדעת ולממש אותה בעולם הרגשי.

למשל, כאשר אני חווה בעיה בעבודה אני מאוד מזדהה איתה, באופן טבעי החרדות מציפות אותי. למה? כי אני מזדהה עם הבעיה, אני חוששת למקור הפרנסה שלי וחוששת מהעתיד לבוא. המחשבות מתחילות להתרוצץ בראש. שאלות כמו: מה יהיה? מה עוד עלול לקרות? מעוררות בפועל את רגש הלב ומלבות את רגשות הפחד והחרדה. אך אם אני אצליח להסיט במודע את המחשבה ואתמקד במחשבות חיוביות ומקדמות, דברים חיוביים יתגלמו גם במציאות שלי.

כאשר אדם לא חושב על דבר מסוים הוא פחות מוטרד רגשית. כאשר הוא כן חושב, אז דרך המחשבה הולך העולם הרגשי שלו ומתפתח יותר ויותר. אם מישהו פגע בי ככל שאחשוב על זה יותר, כך אני אכעס יותר. אבל אם אני אצור לעצמי במקום זאת מחשבות חיוביות, אני אראה את הדברים מנקודת מבט חדשה.לסיום, התשובה לשאלה-  באיזה עולם אנחנו רוצים לחיות?
טמונה אך ורק בנו ובתודעה שלנו.

אהבתם? שתפו.

אולי גם אלו יעניינו אותך...

תודעת העושר בעסקים

קורס של 4 מפגשים שיפתחו לך תודעה עסקית ממגנטת שתגרום לך להגדיל את ההשפעה שלך ולהגיע ליותר אנשים בקלות, הנאה ושמחה

מדריך במתנה!

קורס חינמי לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית קונדימנטום קורוס בליקרה, נונסטי קלובר בריקנה סטום, לפריקך תצטריק לרטי.

סט מדיטציות...

קורס חינמי לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית קונדימנטום קורוס בליקרה, נונסטי קלובר בריקנה סטום, לפריקך תצטריק לרטי.

מדע ההתעשרות!

קורס חינמי לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית קונדימנטום קורוס בליקרה, נונסטי קלובר בריקנה סטום, לפריקך תצטריק לרטי.

דילוג לתוכן