הבלוג שלי

...My Blog

בסופו של דבר, בטווח הרחוק, התודעה שלך היא זאת שקובעת את התוצאות שלך

כל בעל עסק חייב להבין, שבסופו של דבר התודעה שלו, האופן שבו דברים נצרבו אצלו בתת המודע, הם אלו שקובעים את התוצאות הסופיות של המעשים שלו לאורך זמן.
התודעה של בעל העסק היא שקובעת אם הוא יפסיד בכל חודש, ירוויח אלפי, עשרות אלפי או מאות אלפי ש״ח. כמובן שבסופו של דבר התודעה היא זאת שמבטאת את העשייה שלו, בפעולות ומעשים שיעשו או שלא יעשו, ועל כך נדון במאמר הבא:


כדי ליצור עסק משגשג שמוביל אותנו לחופש כלכלי עלינו להבין שמה שקובע את הצלחתו או אי הצלחתו של העסק זו התודעה. כל אדם שפותח עסק עצמאי רוצה להשפיע על אנשים ולגרום להם לצרוך את המוצר או השירות שיש לו להציע. הכלל המנחה צריך להיות שעלינו להתנהג כאילו אנחנו גדולים עסקית מההתחלה למרות שאנחנו עוד לא גדולים עסקית. הרעיון הוא: לחשוב כמו גדולים. צריך לבנות את העסק בפריזמה הזאת.

יש בעלי עסקים שחושבים שהמעבר מעוסק פטור לעוסק מורשה או מעוסק מורשה לחברה בע"מ הוא מהלך שיפגעו בהם כלכלית. "אני לא רוצה להיות עוסקת מורשה, או לא להפוך לחברה בע"מ כי אני לא רוצה לשלם למדינה" אם אלה המילים שאני אומרת לעצמי, זה מה שאשדר לתת המודע וזה מה שיקרה בפועל, אני אשאר קטנה. העסק לא יצמח ולא יתרחב.

בואו נצא מנקודת הנחה שכל השקעה בעסק לוקחת זמן ומצריכה עבודה, אבל להקים עסק מצליח ובצמיחה זה בהחלט אפשרי. בשלב ראשון צריך להשמיע את הקול שלנו בחוץ. זו לא המלצה זו חובה. פעילויות שמנכיחות אותנו בשטח, פעולות שונות מהקולגות שלנו, ישאירו אותנו בתמונה. כשאני מרשה לעצמי להיות גדולה, אני מרשה לעצמי להיות מצליחה, לבטא את הקול שלי. זה עניין של זמן ופעולות יזומות שאעשה עד שהדבר הזה יקרה ובנוסף, כדי שעסק יהיה רווחי, ההחלטות שלי צריכות לעבור דרך פריזמה של הצלחה כלכלית. המוצרים או השירות צריכים להימכר במחירים ראויים ואם המחירים נמוכים מדיי יש להעלות אותם.
ישנם בעלי עסקים שעסוקים ימים ולילות ברכישת ידע מצטבר  (קורסים, פודקסטים, כנסים השתלמויות) הם עתירי ידע אבל משהו עוצר אותם, הם לא ממשים ולא פורצים ולעומתם בעלי עסקים אחרים שעשו קורס משמעותי אחד ובום- פורצים! איך זה קורה?

מה שמבדיל בין בעל עסק מצליח לבעל עסק בעל ידע אך מדשדש, זו רמת התודעה.

בעל העסק המדשדש אומר לעצמו: "זה לא מתאים לי, זה לא בשבילי." הפחדים מנהלים אותו, או ההרגלים מקבעים אותו במקום. לעומתו בעל העסק המצליח, קופץ למים העמוקים ומשמיע את קולו הייחודי. וכמו שקורה בסיפורי הזכייה בלוטו, יש סיבה לכך שאותם אנשים שזכו בלוטו איבדו את כספם, זה קרה בגלל שהתודעה לא הותאמה לסכום הכסף שהגיע אליהם. במילים אחרות, היכולת למשוך אלינו כסף ולעשות מהכסף שלנו עוד כסף, תלויה במגבלות התודעה ולא במעשים.
האפשרות להשקיע כספים ולהגדיל הכנסות בזמן קצר קיימת, אבל השאלה היא מה יקרה אחרי העלייה המהירה?  אדם שחשבון הבנק שלו קופץ מהר או שעושה מהלכים מהירים של התרחבות העסק שלו, אבל התודעה העסקית מגבילה אותו, מהר מאוד ימצא את עצמו חוזר למצב הראשוני.   

אצלנו ב-Grow up , המרחב להגשמה עסקית וכלכלית, אנחנו מתמקדים ב-2 מישורים – מישור עסקי ומישור תודעתי.

במישור העסקי: אנו בונים תוכנית עבודה בהתאמה לסגנון האישי שלך, מתמקדים במסר שלך לעולם ובדרך הנכונה להוציאו לאור, תוך כדי שמירה על רווחיות מהשליחות שלך, משיכת לקוחות מדויקים ועוד.

במישור התודעתי: אנחנו מתמקדים בשחרור חסמים ובניית הסמכות שלך כאוטוריטה בתחומך.

עובדים על שינוי הרגלי חשיבה, התנהלות רגשית, היכולת להעברת מסרים, דחיינות, ותחושת חוסר אונים. עובדים על חיזוק הביטחון העצמי, על חשיבותה של ההתמדה ועוד

אהבתם? שתפו.

אולי גם אלו יעניינו אותך...

תודעת העושר בעסקים

קורס של 4 מפגשים שיפתחו לך תודעה עסקית ממגנטת שתגרום לך להגדיל את ההשפעה שלך ולהגיע ליותר אנשים בקלות, הנאה ושמחה

מדריך במתנה!

קורס חינמי לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית קונדימנטום קורוס בליקרה, נונסטי קלובר בריקנה סטום, לפריקך תצטריק לרטי.

סט מדיטציות...

קורס חינמי לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית קונדימנטום קורוס בליקרה, נונסטי קלובר בריקנה סטום, לפריקך תצטריק לרטי.

מדע ההתעשרות!

קורס חינמי לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית קונדימנטום קורוס בליקרה, נונסטי קלובר בריקנה סטום, לפריקך תצטריק לרטי.

דילוג לתוכן