הבלוג שלי

...My Blog

המדריך לנשים יזמיות:

כאשת עסקים חדשה או ותיקה, את לבטח מתמודדת עם אתגרים אשר מלווים כל עצמאי באשר הוא וחושבת לא אחת בינך לבין עצמך, מאיפה אפשר להביא את הלקוח הבא? את שואפת לעסק פורח ומשגשג וכדי שזה יקרה את נשארת מעודכנת, לומדת, מתפתחת, מנסה להציע את שירותייך, לשווק, לפרסם, לתת שירות מקצועי ולחפש בעקביות אחר לקוחות חדשים.

באופן טבעי המיקוד של בעלות עסקים נעשה אל עצמן. הרצון לחיות חיים של הגשמה ולהתפרנס בכבוד מעביר את הפוקוס אליהן פנימה. בפועל, קבלת לקוחות חדשים תתקיים בקלות רבה יותר כאשר נסיט את הפוקוס אל הלקוחות עצמם. ננסה להבין מה הם צריכים, מה הרצונות ומה החלומות שלהם ואנחנו מצידנו נדאג לתת ערך יוצא דופן. העברת הפוקוס ללקוח גורמת לתחושת סיפוק גדולה יותר, כי לקוח שבא מתוך רצון ובשלות לתהליך, עדיף על כל לקוח שתצטרכי לשכנע.

במאמר זה ריכזנו עבורך מספר טיפים מעשיים שיעזרו לך לעבור מגישה של מיקוד עצמי לגישה ממוקדת לקוח, שבסופו של דבר תוביל להגברת הרווחיות ולצמיחה עסקית של העסק שלך.

אז איך עושים את זה?

בראש וראשונה, נבין את צרכי הלקוח. כשנבין מי מולנו, נפנה את מלוא תשומת הלב לצרכים ולרצונות שלו, נבנה אמון אשר יוביל למערכת יחסים ארוכת טווח.

לקוח אבוד זו מתנה. זה אותו לקוח שלא יודע להגדיר בצורה מדויקת מה הצורך שלו. זו ההזדמנות שלך להראות בדיוק מה את שווה, להתאים לו את מה שנכון לו, להבטיח שהוא יצא עם תוצר מושלם, כזה שתהיי גאה בו יחד איתו.

בניית מוניטין ואמון– כאשר נתמקד בלקוח שלנו ובמה שאנחנו יכולות לתת לו בייחודיות שאנחנו מביאות, נבדל את עצמנו מהמתחרים באופן טבעי.

תדמית נכונה למותג- ניצור השפעה נינוחה וחיובית בעיני הלקוח, לא נשדר לחץ ולא נציע מכירה,

כי לקוחות לא אוהבים שמוכרים להם, לקוחות אוהבים לקנות

הערכת סדרי עדיפויות– מה הלקוח באמת צריך? איך נוכל לפתור לו את הבעיות בדרך מיטבית ומה בא לפני מה?

הכשרה והשתלמויות– נדבר עם הלקוח על צורך פוטנציאלי בהכשרה או במשאבים נוספים.

מענה מקיף– מענה הוליסטי לצרכי הלקוח מוביל לפתרונות יעילים יותר.

תזכרי שלקוח מרוצה הופך לתומך בעסק שלך ומייצר הפניות ולכן גישה ממוקדת לקוח בונה תדמית מותג חיובית ומטפחת אמון.

לסיכום: בעלת עסק אשר תבחר לאמץ גישה ממוקדת לקוח, תיתן לעצמה הזדמנות לשנות את זרימת האנרגיה לעסק שלה ובסופו של דבר להשיג הצלחה גדולה יותר. על אף שיש אתגרים הקשורים לשינוי הגישה בעיקר שינוי דפוס התנהגותי אשר טבוע בנו, בכל זאת, היתרונות עולים בהרבה על החסרונות. אמצי את השינויים הללו, ותראי את העסק שלך פורח ואת רמת הרווחיות עולה תוך כדי מתן ערך יוצא דופן ללקוחות שלך

אהבתם? שתפו.

אולי גם אלו יעניינו אותך...

תודעת העושר בעסקים

קורס של 4 מפגשים שיפתחו לך תודעה עסקית ממגנטת שתגרום לך להגדיל את ההשפעה שלך ולהגיע ליותר אנשים בקלות, הנאה ושמחה

מדריך במתנה!

קורס חינמי לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית קונדימנטום קורוס בליקרה, נונסטי קלובר בריקנה סטום, לפריקך תצטריק לרטי.

סט מדיטציות...

קורס חינמי לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית קונדימנטום קורוס בליקרה, נונסטי קלובר בריקנה סטום, לפריקך תצטריק לרטי.

מדע ההתעשרות!

קורס חינמי לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית קונדימנטום קורוס בליקרה, נונסטי קלובר בריקנה סטום, לפריקך תצטריק לרטי.

דילוג לתוכן