הבלוג שלי

...My Blog

העולם הולך לאבדון, האמנם?

מלחמה באירופה, מלחמה אינסופית בין ישראלים לפלסטינים, מגפות, מיתון עולמי, עליות מחירים בכל מקום והאקלים, הו האקלים! כבר דורות רבים מאיימים עלינו באפוקליפסה שתשמיד את האנושות. 

אנחנו קוראים שהעולם עומד להיחרב וכולנו נמות- אם קראנו על זה, אז זה מוכרח להיות נכון. 

מחלות ליוו אותנו משחר ימי האנושות וכשאנשים החלו לסחור עם אנשים מיישובים אחרים או להילחם בהם הם הדביקו זה את זה וכך נוצרו מגפות, עוד מתקופת ימי הביניים. יכול להיות שיתמזל מזלנו ונהיה בין מתי המעט שישרדו את האפוקליפסה כי הרי מישהו חייב לספר על הסוף לדורות הבאים. תמיד יש שורדים שהתמזל מזלם ותפקידם בעולם הוא לספר ממקור ראשון מה קרה. 

מי שצריכה באמת להיזהר היא האנושות והרי היא הרבה יותר פגיעה מכוכב לכת. 

בשנים האחרונות, האנושות משנה את פניה. מעידן של הישרדות, של שליטה של יחידים בעלי כוח וממון, אנחנו עוברים לעידן שמעודד את האינדיבידואל לעצמאות פנימית ולבניית קולקטיב חזק ומפרה שמבקש ליצור הדדיות וקהילתיות.

הכל התחיל מאז סיפור עץ הדעת. שם השכלנו להבין שיש טוב ויש רע. אם משהו פוגע בנו, מטלטל אותנו, זה רע. אם משהו מחמם את ליבנו, אנחנו זוכים למילים טובות או חיבוק – זה טוב.

החיים מלאי סיטואציות ואתגרים. התפקיד שלנו הוא להסכים להתמסר ולהיכנע לסיטואציות שקורות לנו בחיים, פשוט לקבל את הדברים ולא ממקום של לבטל את עצמנו. להבין שכל מה שקורה נועד לטובתנו האישית, לגדילתנו, להתפתחותנו ולדחיפה שלנו קדימה ועלינו להסכים לאפשר לעצמנו להתפתח ולפרוח.

כל האירועים שקורים סביבנו (מלחמה על אדמת אירופה, מלחמה אצלנו בבית נגד ארגוני טרור שרוצים בהכחדתנו ומיתון עולמי) הם אירועים שנועדו עבורנו.

מטרתם לתת לנו דלק. מטרת היקום בעולם החדש היא להעיר אותנו מהתרדמה בה שקענו כולנו. להעיר אותנו לעוצמתנו וליכולותינו.

משמעות הדבר היא שינוי תודעה והתחברות למקורות הפנימיים שלנו.

כשנוח לנו ורגוע לנו, לא נעשה שינוי ולכן אנחנו נדחקים כעת מעבר לסף הכאב שלנו. העידן החדש מעיר אותנו לעוצמתנו וסוגר את הפרק ההישרדותי הקודם והשונה מאוד במהותו.

הכי חשוב, שניקח נשימה עמוקה ונבין שכל רגש שמתעורר נועד עבורנו כדי שנתבונן וניתן לו מקום ולא כדי שניפול למרה שחורה וחוסר אונים.

בתקופה שדורשת מאיתנו התבוננות פנימה, נצא מנקודת הנחה שאנחנו פתוחים ומסכימים לקחת חלק בתהליך השינוי.

אנחנו בתוך תהליך של התפכחות, אנשים מתפכחים. בימים בהם הכל משתנה, לאף אחד אין בעלות על ידע או על תדרים.

כולנו עוברים תהליך התעלות שכמותו לא היה ביקומנו, כל האנושות נמצאת באותה סירה ולכולם יש הזדמנות שווה.

לצופה מן הצד, יש תחושה שיש בעלות על דברים חומריים רק לאנשים מסוימים וכך נולדות חששות, מחשבות שליליות ואף חרדות. 

העובדות הן שלאף אחד אין בעלות על כלום ושום דבר.

לימדו להקשיב לעצמכם למי ולמה שאתם, למי שאתם רוצים להיות.

ההבנה שדברים מתערערים בעת הזאת, ההבנה שהתחלנו לראות את קצה הקרחון ואנחנו לפני שינוי גדול מאין כמותו, תאפשר לכם לנוע בתוך מרחב של הכרת העצמי שלכם מתוך תודעה גבוהה יותר.

לסיום, מאחר והעולם הזה שייך לבורא עולם, הוא לעולם לא יפגע בו!

אנחנו צריכים להצטייד בסבלנות, אורך רוח ואמונה בבורא,

זו הדרך – כך הקסם קורה!

אהבתם? שתפו.

אולי גם אלו יעניינו אותך...

תודעת העושר בעסקים

קורס של 4 מפגשים שיפתחו לך תודעה עסקית ממגנטת שתגרום לך להגדיל את ההשפעה שלך ולהגיע ליותר אנשים בקלות, הנאה ושמחה

מדריך במתנה!

קורס חינמי לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית קונדימנטום קורוס בליקרה, נונסטי קלובר בריקנה סטום, לפריקך תצטריק לרטי.

סט מדיטציות...

קורס חינמי לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית קונדימנטום קורוס בליקרה, נונסטי קלובר בריקנה סטום, לפריקך תצטריק לרטי.

מדע ההתעשרות!

קורס חינמי לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית קונדימנטום קורוס בליקרה, נונסטי קלובר בריקנה סטום, לפריקך תצטריק לרטי.

דילוג לתוכן